Τον Έλληνα ηθοποιό που παραδοσιακά ήταν το θύμα στις ορέξεις των πρωταγωνιστών, καθώς το σενάριο τον ήθελε μόνιμα να τις… τρώει από αυτούς.
Τον αποκαλούσαν «ο χρυσός δεύτερος» και αυτό διότι αν και ποτέ δεν είχε εκείνος τον πρώτο ρόλο (ειδικά την περίοδο των μεγάλων επιτυχιών της Φίνος Φιλμς) εκείνος πάντα κέρδιζε τις εντυπώσεις, στη μεγάλη οθόνη.
Φιλότιμος, καλόκαρδος, εργατικός και ταλαντούχος, ο Αλέκος Τζανετάκος έκανε αυτό που του ζητούσαν δίχως γκρίνιες, αν και κάποια στιγμή στην καριέρα του εξέφρασε το παράπονο ότι δεν του δόθηκε μια ευκαιρία από την παραγωγή για να εμφανίσει και άλλες πτυχές των ικανοτήτων του.
Ωστόσο οι σκηνοθέτες προτιμούσαν να πατούν πάνω στην γνωστή μανιέρα που τον εμφάνιζε ως ένα γκαφατζή και επιπόλαιο νεαρό, πολλές φορές τέντι μπόι όπως θα έλεγαν εκείνη την εποχή. Ουσιαστικά στο πρόσωπό του είχαν βρει την «κότα με τα χρυσά αυγά», αφού υπήρξε υπόδειγμα επαγγελματία που ποτέ δεν έδειξε να δυσανασχετεί με την… προδιαγεγραμμένη μοίρα που του επεφύλασσε το σενάριο.
Το «παιδί της φάπας» κέρδισε επάξια αυτό το προσωνύμιο, ιδιαίτερα στις ταινίες που έπαιξε στο πλευρό του Κώστα Βουτσά, αλλά το πραγματικό βάσανο το περνούσε στα χέρια (κυριολεκτικά) του Λάμπρου Κωνσταντάρα, εξαιτίας και της εντυπωσιακής σωματοδομής του αγαπημένου κωμικού, ο οποίος είχε βαρύ χέρι, όπως διαπίστωσε σε κάμποσες περιπτώσεις από.. πρώτο χέρι:
«Οι καρπαζιές που έτρωγα βροχή στις ταινίες ήταν αληθινές, ο σβέρκος μου το ξέρει! Στην ταινία σφαλιάρες, το ίδιο και στο θέατρο, δύο παραστάσεις, έτρωγα ξύλο από τις έξι το πρωί μέχρι τη μία τη νύχτα. Κάποτε παίζαμε στο θέατρο με τον Λάμπρο τον Κωνσταντάρα, αυτόν τον πρίγκιπα του θεάτρου, που μου είχε κουδουνίσει το μυαλό με τη χερούκλα του. Είχε ένα μακρύ χέρι σαν παντόφλα και, όταν το σήκωνε για να αμολήσει τον κεραυνό (τη σφαλιάρα), γινότανε σεισμός οκτώ Ρίχτερ και τα μάτια έβλεπαν αστράκια στον αέρα. Του έλεγα ‘‘ρε Λάμπρο, δεν μπορείς να βάζεις λιγότερη δύναμη’’, έλεγε ο… καψερός, χωρίς όμως ο Κωνσταντάρας να συγκινηθεί ιδιαίτερα.
Είναι δυο μάλιστα τα περιστατικά με συναδέλφους του που έγραψαν ιστορία. Το πρώτο όπως είχε αποκαλύψει ο Τζανετάκος αφορούσε σε πασίγνωστο ηθοποιό ο οποίος βλέποντας τους… κεραυνούς που έφευγαν από το χέρι του Λάμπρου Κωνσταντάρα του ζήτησε να σταματήσει και να γυριστεί μια σκηνή χωρίς χαστούκια. Ήταν η μοναδική φορά που ο Αλέκος Τζανετάκος φέρεται να βγήκε από τα ρούχα του όχι με τον Λαμπρούκο, αλλά με τον συνάδελφο του που νόμιζε ότι τον υπερασπίζεται: «Ποιος να σταματήσει;» του είπε ενοχλημένος ο Τζανετάκος και στη συνέχεια του εξήγησε ότι μέρος της επιτυχίας του ήταν και τα συγκεκριμένα χαστούκια.
Αν ξαφνικά σταματούσε να τα δέχεται και άφηνε το ρόλο του… καρπαζοεισπράκτορα ναι μεν θα ανακουφιζόταν ο σβέρκος του, αλλά θα έπαυε να έχει και το γκελ στο κοινό που του έδινε ο συγκεκριμένος ρόλος. Γι’ αυτό δεν ήθελε να τον χάσει και παρακάλεσε τον Κωνσταντάρα να συνεχίσει… το έργο του!
Το δεύτερο είχε πρωταγωνιστή τον Νίκο Ρίζο, ο οποίος επειδή είχε και ένα διαφορετικό επίπεδο ως άνθρωπος, δοκίμασε να… τον χαλαρώσει, λέγοντας: «Ρε Λάμπρο, μην τον χτυπάς τόσο δυνατά»… Όμως του Κωνσταντάρα δεν ίδρωσε καν… το αυτί του αφού όχι μόνο συνέχισε να ρίχνει… σφαλιάρες, αλλά γύρισε και έφτασε στο σημείο να την… πει στον συμπρωταγωνιστή του: «Τι λες ρε κοντοστούπη, ένα και καθόλου, κωλοτούμπα, το μέρος του παίρνεις;»…
To fullpress365.com θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες του έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!