Μεταξύ των ηθοποιών του ελληνικού κινηματογράφου που έχουν αποτυπωθεί στις συνειδήσεις μας ως αυθεντίες στο κωμικό είδος – πολλοί χρησιμοποιούν τον όρο «ιερά τέρατα» – συμπεριλαμβάνεται αναμφίβολα ο Νίκος Σταυρίδης.
Οι ιδιαίτερες γκριμάτσες και το χαρακτηριστικό γέλιο του (το οποίο είχε τη δυνατότητα να «παγώνει» ανά πάσα στιγμή) θα μπορούσαν να διδάσκονται σε σεμινάρια υποκριτικής. Σε συνδυασμό με την πληθωρική παρουσία και την ξεχειλίζουσα αυτοσχεδιαστική ικανότητα, χάρισαν στην πιο χαρακτηριστική… μύτη του ελληνικού κινηματογράφου υστεροφημία που θα μεταλαμπαδεύεται εσαεί από γενιά σε γενιά.
Ωστόσο ο δρόμος του μεγάλου Σαμιώτη ηθοποιού έως την καταξίωση, μόνο στρωμένος με ροδοπέταλα δεν ήταν. Για αρκετά χρόνια είχε το status του κομπάρσου, βρισκόταν στο περιθώριο και οι σκηνοθέτες τον χρησιμοποιούσαν ως επί το πλείστον για παρενθετικούς μουσικούς ρόλους. Ήταν γνωστός για το μεγάλο ταλέντο του στο τραγούδι – «φωνή τενόρου» είχε χαρακτηριστεί στο σινάφι – χάρη στο οποίο είχε έτσι κι αλλιώς μπει στο χώρο.
Τα παιδικά του χρόνια ο Σταυρίδης, δεύτερο παιδί μία φτωχής πολύτεκνης οικογένειας, τα πέρασε δουλεύοντας στο μπακάλικο του πατέρα του, αλλά και ψέλνοντας περιστασιακά στην εκκλησία. Το μικρόβιο της υποκριτικής του προέκυψε νωρίς κι έτσι στα 18 του μετακόμισε στην Αθήνα για να κυνηγήσει το όνειρό του. Έως τότε η μοναδική τριβή του με το αντικείμενο ήταν κάποιοι πρωταγωνιστικοί ρόλοι σε σχολικές παραστάσεις και οι περιοδείες του στη Σάμο ως δημιουργός παραστάσεων θεάτρου σκιών. Θήτευσε για ένα φεγγάρι και ως βοηθός μηχανικού προβολής στον κινηματογράφο, καλλιεργώντας την αγάπη του για την 7η τέχνη.
Το χτύπημα που δεν ξεπέρασε ποτέ
Η μέρα που άλλαξε για πάντα τον Νίκο Σταυρίδη ξημέρωσε λίγο μετά τον γάμο του με την 27χρονη Ντόρα Καριώτου. Οι δυο τους πληροφορήθηκαν από τους γιατρούς ότι η Ντόρα είχε όγκο στον εγκέφαλο. Παρότι το πάλεψαν και οι δυο με όλες τους τις δυνάμεις η κοπέλα έφυγε τελικά μετά από σκληρή μάχη. Ο Νίκος Σταυρίδης προσπάθησε να το ξεπεράσει, αλλά του ήταν αδύνατον. Όπως έχει αποκαλύψει μάλιστα στην πρώτη του παράσταση μετά το θάνατο της συζύγου του την είδε στη σκηνή κι έχασε τα λόγια του:
To fullpress365.com θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες του έχουν το δικαίωμα του σχολιασμού, της κριτικής και της ελεύθερης έκφρασης και επιδιώκει την αμφίδρομη επικοινωνία μαζί τους.
Μη προσβάλλετε τη Σελίδα με άσχετα για το περιεχόμενο σχόλια!